torsdag 15 januari 2009

Bevandrad Prisas!

Kan ni förstå min förvåning denna januaridag. Bevandrad har fått ett pris tilldelat sig. 

Söta rara Presentabel har gett mig pris. Kreativ Blogger Award. 

Jag som bloggat en vecka knappt vinner pris. Härifrån kan väl kurvan bara peka uppåt, eller? 

Det skall väl nämnas i ordningens namn att Presentabel är likaledes Sambo med undertecknad. Svågerpolitik kan tyckas. 

Jag tackar och bugar för äran men då jag är helt ny till denna blogg har jag ännu ej några i åtanke till priset. Ingen har läst min blogg och jag har bara hunnit läsa några få bloggar de få dagar jag varit verksam. 

Jag lovar att återkomma med nomineringar så snart jag kan. 

Tack än en gång Presentabel, jag kommer snarast välja ut 7 lyckliga vinnare av detta prestigefyllda pris. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Följer Presentabels spår o ser ti min förvåning att trotts sin förhållandevis korta! tid har du skickat inlägg på löpande band. Kommer läsa vidare, då du inte skickar inlägg på dagens outfit eller lägger upp samtliga bilder på D&G´s dofter genom tiderna i numerföljd. Keep it up då alltså.

Peter sa...

jag 2.